مطالبات مدافعان سلامت پيگيري مي‌شود

اخبار تخصصي شهري را در اين وبگاه مشاهده نماييد

مطالبات مدافعان سلامت پيگيري مي‌شود

مجله رز / فارس وزير بهداشت ، مراقبت هاي پزشكي و آموزش و پرورش اعلام كرده است كه الزامات مدافعان سلامت را به درستي در نظر مي گيرد و از طريق برنامه و بودجه سازمان به آنها پاسخ مي دهد. بهرام عين اللهي روز پنجشنبه 22 آنلاين در نشست اداري ايالت هاي آنلاين و لامرد …

مطالبات مدافعان سلامت پيگيري مي‌شود https://rosemag.ir/2021/10/14/مطالبات-مدافعان-سلامت-پيگيري-مي‌شود/ Thu, 14 Oct 2021 16:38:05 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/10/14/مطالبات-مدافعان-سلامت-پيگيري-مي‌شود/ مجله رز / فارس وزير بهداشت ، مراقبت هاي پزشكي و آموزش و پرورش اعلام كرده است كه الزامات مدافعان سلامت را به درستي در نظر مي گيرد و از طريق برنامه و بودجه سازمان به آنها پاسخ مي دهد. بهرام عين اللهي روز پنجشنبه 22 آنلاين در نشست اداري ايالت هاي آنلاين و لامرد …

مجله رز / فارس وزير بهداشت ، مراقبت هاي پزشكي و آموزش و پرورش اعلام كرده است كه الزامات مدافعان سلامت را به درستي در نظر مي گيرد و از طريق برنامه و بودجه سازمان به آنها پاسخ مي دهد.

بهرام عين اللهي روز پنجشنبه 22 آنلاين در نشست اداري ايالت هاي آنلاين و لامرد گفت: “همه گيري تاج در ماه هاي اخير كشور ما را گرفتار كرده است ، به طوري كه در آگوست سال جاري ما روزانه مجازات اعدام را تجربه كرده ايم. از 700 موارد

وي مشاهده كرد كه بسياري از فعاليت ها در اين بيماري همه گير ، به ويژه در زمينه اقتصادي ، مختل شده است و واكسيناسيون به عنوان راه حل اصلي براي مقابله با اين همه گيري در نظر گرفته شد.

وزير بهداشت با اعلام تعداد واكسن هاي تزريق شده به كشور تا ژوئيه 1400 ميليون دوز ، از افزايش 68 ميليون خانوار خبر داد و گفت: اين موفقيت در اجراي سياست ملي واكسيناسيون تجلي شعار “ما مي توانيم” توسط شركت در مسابقات ملي “ما مي توانيم” ، و نشان داده ايم كه مي توانيم هر كاري را انجام دهيم.

عين اللهي در پاسخ به درخواست كاركنان پرسنل پزشكي خصوصي گفت: ما معتقديم الزامات بهداشتي و ايمني كادر پزشكي صحيح است و اجراي برنامه و بودجه سازمان را دنبال مي كنيم.

به گزارش مجله رز ، در اين جلسه محمد پيشاهنگ سرپرست فرمانداري لامرد و سيد محمد موسوي فرماندار آنلاين در مورد ظرفيت صنعتي دو ايالت هشدار دادند و خواستار پاسخگويي به خواسته هاي مردم اين مناطق شدند. و ايجاد زيرساخت هاي بهداشتي و مرزبندي دو شهر ، توسعه گردشگري در شهر آنلاين و حق آلودگي مالياتي.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.