تاثير سطوح مسي در كاهش شيوع كرونا

اخبار تخصصي شهري را در اين وبگاه مشاهده نماييد

تاثير سطوح مسي در كاهش شيوع كرونا

بر اساس اين گزارش شفاف ، كشتي حفاظت از محيط زيست ايالات متحده سه درجه بود كه مي تواند علت بيماري را در عرض 19 ساعت از بين برد. در اين بيانيه افزود: همچنين با تأييد اثرات طولاني مدت برخي از آلياژهاي مس بر عليه ويروس اين بيماري نمي توان محصولات خود را به فروش …

تاثير سطوح مسي در كاهش شيوع كرونا https://rosemag.ir/2021/02/15/تاثير-سطوح-مسي-در-كاهش-شيوع-كرونا/ مجله رز Mon, 15 Feb 2021 08:06:59 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/02/15/تاثير-سطوح-مسي-در-كاهش-شيوع-كرونا/ بر اساس اين گزارش شفاف ، كشتي حفاظت از محيط زيست ايالات متحده سه درجه بود كه مي تواند علت بيماري را در عرض 19 ساعت از بين برد. در اين بيانيه افزود: همچنين با تأييد اثرات طولاني مدت برخي از آلياژهاي مس بر عليه ويروس اين بيماري نمي توان محصولات خود را به فروش …

بر اساس اين گزارش شفاف ، كشتي حفاظت از محيط زيست ايالات متحده سه درجه بود كه مي تواند علت بيماري را در عرض 19 ساعت از بين برد.

در اين بيانيه افزود: همچنين با تأييد اثرات طولاني مدت برخي از آلياژهاي مس بر عليه ويروس اين بيماري نمي توان محصولات خود را به فروش رساند و فقط گفت كه آنها داراي خاصيت ضد قالب هستند.

آژانس در بيانيه اي اعلام كرد مانند دستگيره درها ، نرده ها و آلياژهاي مس سطحي و مي توانند با استفاده از ضد ميكروبي استاندارد براي راه هاي كنترل آلودگي توليد شوند.

از متخصصان حفاظت از محيط زيست ايالات متحده محصولات نوآورانه در آزمايش سطح آلياژ مس كه مقادير زياد مي تواند ويروس ها را از بين ببرد ، با آنها تماس گرفتند.

به گفته اين آژانس ، طبق تحقيقات انجام شده بر روي ويروس سخت هسته اي ، كه در آن محصولات مس انتظار مي رود تا 99.9 درصد Covid 19 ، يك مرد را در طي دو ساعت از بين ببرد.

اين مطالعه مي گويد: “آلياژهاي هوا بيش از سطح ديگري كه در ويروس هاي كرونا وجود داشته باشد ، غيرفعال شده و از گسترش بيشتر آنها جلوگيري مي كند.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.