افرادي كه تست آنها مثبت شده و قرنطينه را رعايت نمي‌كنند مجازات مي‌شوند

رئيس ، گفت: “مردم و يك آزمايش مثبت براي انطباق با قوانين قرنطينه معرفي و مجازات نمي شوند.” به گزارش مجله رز ، در جلسه كميته هاي تخصصي ستاد مبارزه با شكوه عصر پنجشنبه قبل از رئيس جمهور برگزار شد. در اين مجمع ، در فصل هاي مربوط به كميته هاي ستاد بهداشت ، اجتماعي …

افرادي كه تست آنها مثبت شده و قرنطينه را رعايت نمي‌كنند مجازات مي‌شوند https://rosemag.ir/2021/04/08/افرادي-كه-تست-آنها-مثبت-شده-و-قرنطينه-را/ مجله رز Thu, 08 Apr 2021 14:20:25 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/04/08/افرادي-كه-تست-آنها-مثبت-شده-و-قرنطينه-را/ رئيس ، گفت: “مردم و يك آزمايش مثبت براي انطباق با قوانين قرنطينه معرفي و مجازات نمي شوند.” به گزارش مجله رز ، در جلسه كميته هاي تخصصي ستاد مبارزه با شكوه عصر پنجشنبه قبل از رئيس جمهور برگزار شد. در اين مجمع ، در فصل هاي مربوط به كميته هاي ستاد بهداشت ، اجتماعي …

رئيس ، گفت: “مردم و يك آزمايش مثبت براي انطباق با قوانين قرنطينه معرفي و مجازات نمي شوند.”

به گزارش مجله رز ، در جلسه كميته هاي تخصصي ستاد مبارزه با شكوه عصر پنجشنبه قبل از رئيس جمهور برگزار شد. در اين مجمع ، در فصل هاي مربوط به كميته هاي ستاد بهداشت ، اجتماعي و امنيتي ، و شكوه ستاد عملياتي استان هاي ملي ، شهرها و آخرين ستادها در حوزه رنگ و همچنين آخرين موارد را به آنها گفت. اقدامات به معناي دقيق تر ، زيرا بسيار عالي است ، و خود را تقويت مي كند ، و اجراي دقيق دستورالعمل ها. كنترل براي مهار ، و موج جديدي از قالب سازي در كشور ارائه شده است.

در اين جلسه روساي كميته هاي تخصصي ستاد مبارزه با شكوه ملي كه ستاد مركزي ستاد وي پيشنهاد شده است. با توجه به اين اهداف و ستادهاي استاني در مراكز و شهرهاي ايالت سرخ با سخت كوشي تمام محدوديت هاي لازم را در بخش هاي صنفي ، مديريت هوشمند ترافيك و كارمندان در بخش ها براي برنامه ريزي و اجراي نقش اجرايي مراقبت هاي جسمي لازم اعمال مي كنند. به همين ترتيب براي تمام استانهايي كه قرار است در آنها رعايت شود ، همه موارد لازم براي اطمينان از ايمني لازم است.

در همان زمان ، در كميته عالي نظارت ، با تمركز و مسئوليت مومنان مسيحي وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، نظارت دقيق بر رعايت درك روشها و معرفي افرادي كه اين كار را انجام مي دهند ، ضروري است. مطابق با الزامات قانوني در اين زمينه به اين موضوع ، به عنوان آن را به مقامات مربوطه را به گرفتن مناسب است. رخ دادن.

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي گزارش دهد كه آنها از نظر مثبتي تبعيت كرده اند تا زمان مجازات مقامات قرنطينه مجاز نخواهد بود.

با توجه به بحث دوم اين پيشنهاد ، در وزارت راه ، شهرسازي ، با همكاري هلال احمر ، و تقويت توانايي ، متعالي جلوه دادن قدرت و مسلح بودن ، كنترل هتك حرمت انجام شده توسط فرودگاه هاي شلوغ و جلوگيري از تخلفات در ايمني پايانه ترتيب ترمينال ها و پاكسازي حركت مردم ،

همچنين انجام كارهايي در هنگام طلوع آفتاب براي مخالفت با رئيس جمهور گفت: “داشتن يك شاهد خارج از دستور آزمايش است.”

دكتر. روحاني صحبت مي كند و انسجام ، معمولاً در تصميم گيري ها و اقدامات لازم براي مديريت تاج بايد آغاز كار باشد ، افزود: عدم رعايت قوانين و مقررات تصويب شده توسط تاج ستاد ملي دليل اصلي اين است كه اكنون اوضاع وجود دارد و بايد ، به هر حال ، مطمئناً اين تصويب وضعيت يا در چارچوب ستاد ملي دانشكده ها و م institutionsسسات نيست.

با توجه به قطعنامه اين جلسه ، يك شنبه ، در همه مكانهايي كه وضعيت قرمز است ، با توجه به مقررات سياست مديريت هوشمند محدوديت ها و به مدت 10 روز اعمال مي شود ، و بديهي است كه ساير شهرها بايد پروتكل محدوديت ها و شرايط را بر اساس طرح رنگ اعمال شده ..

در اين جلسه همچنين تصميم بر اين شد كه اصول كميته بهداشت با همكاري دانشكده هاي پزشكي استان ، بيش از بيمارستان ، تخت هاي بيمارستاني و مراكز درماني موجود را براي ارائه خدمات به بيماران و بيماران مبتلا به بيماري كرونا قلب آماده و بسازد. مرض.

بر اساس گزارش سازمان برنامه و بودجه ، تأمين مالي و پرداخت كارمندان ويژه فوق العاده حقوق وزارت بهداشت و دانشكده هاي پزشكي و بودجه لازم جهت تكميل بيمارستانهاي جنگي جهت اعلام آمادگي براي تأمين هزينه 13000 تخت جديد و تأمين مالي گسترده خريد داروها و تسهيلات واكسن براي داخلي و خارجي نيز يكي از اقدامات برنامه سازمان و بودجه است.

رئيس جمهور با تأكيد بر اينكه اكنون دولت پر از حمايت معنوي و مادي از كادر پزشكي در سال و در مبارزه با رئيس اتحاد كويد است ، اظهار داشت: ترس به معناي معنوي به پرسنل بهداشت و پزشكي كه شجاعانه و از خودگذشتگي براي تاجگذاري جنگيده اند ، بود.

دكتر. روحاني ، براي نشان دادن اهميت و اهميت اطلاعات ، اعزام كار عمومي و در طرف ديگر ، براي كشيشان براي ديدن اينكه ترتيب همه موارد به عنوان بخشي از آن و نياز است ، بر اين تأكيد كرد: طبق برنامه ملي ضد شكوه به فساد ستادي ، شيوع ، سازمان يافته ، شفاف و منظم متمركز خواهد شد.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.