رقابت قطعات ضد سايش ايراني با ساير كشور‌ها در پودر كردن سنگ معادن

اخبار تخصصي شهري را در اين وبگاه مشاهده نماييد

رقابت قطعات ضد سايش ايراني با ساير كشور‌ها در پودر كردن سنگ معادن

حافظ مسعود امير ، مديرعامل شركت در زمينه دانش ، براساس يك مصاحبه ؛ همانطور كه در بالا ذكر شد ، به طور گسترده اي از نقش ضد لغزش در توليد فلزات ، استخراج فلزات ، توليد مواد پودري ، از توليد سيمان و غيره استفاده مي شود و معمولاً در آسيا به آن ماشين …

رقابت قطعات ضد سايش ايراني با ساير كشور‌ها در پودر كردن سنگ معادن https://rosemag.ir/2021/05/10/رقابت-قطعات-ضد-سايش-ايراني-با-ساير-كشور/ مجله رز Mon, 10 May 2021 00:50:30 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/05/10/رقابت-قطعات-ضد-سايش-ايراني-با-ساير-كشور/ حافظ مسعود امير ، مديرعامل شركت در زمينه دانش ، براساس يك مصاحبه ؛ همانطور كه در بالا ذكر شد ، به طور گسترده اي از نقش ضد لغزش در توليد فلزات ، استخراج فلزات ، توليد مواد پودري ، از توليد سيمان و غيره استفاده مي شود و معمولاً در آسيا به آن ماشين …

حافظ مسعود امير ، مديرعامل شركت در زمينه دانش ، براساس يك مصاحبه ؛ همانطور كه در بالا ذكر شد ، به طور گسترده اي از نقش ضد لغزش در توليد فلزات ، استخراج فلزات ، توليد مواد پودري ، از توليد سيمان و غيره استفاده مي شود و معمولاً در آسيا به آن ماشين هاي سيلندر مي گويند. من موضوع را شكست خواهم داد ، يا هجاهاي آنها ، دانش اين هنرها در شوك هاي مكرر آنها در حركت غلتك گلوله ها اعمال مي شود. از نظر ماده مشترك ، او را به آسيا خرد مي كند ، تا سطح ميكرون ، يا بهتر بگوييم ، براي توليد گرد و غبار از همه مواد ، به منظور چسباندن.

وي افزود: قطعات ضد سايش به طور عمده در آسيا ، ريخته گري يا جعل توليد مي شوند. خاصيت ضد لغزش به دليل روز خاص داشتن يك صنعت سيمان ، معادن و آسيا بي نظير است. با توجه به نيازهاي كشور صنعتي فعلي در جهان ، مسئوليت اين امر بر دوش هر انساني است ؛ و بيشتر اوقات ، آريايي ها بودند و به نفع كمبود گرد و غبار و افزايش كيفي كالاي توليد شده و عرضه شده در بازار جديد هستند. محصولات با دشواري بيشتر ، دانه از روز به روز وارد مي شد. انواع مختلفي از ماشين آلات وجود دارد و محصولات آسيايي در آسيا داراي اجزاي ساينده در گلوله هاي نورد افقي هستند. آنرا با سنگ آسياب خرد كردند و به تاسيسات مختلفي مانند قطر دايره و طول اين چيزها آويزان كردند ، بنابراين بايد مسافت پيموده شده آنها از نسبت آنها و در اندازه ذرات اندازه گلوله باشد.

حافظ ادامه داد: با استفاده از اين نوع آسياب هاي كم مصرف ، آسياب باعث طولاني شدن زمان مي شود ، اما پودر تهيه شده از اين طريق فاقد همگني و سازگاري است. علاوه بر اين ، اين هزينه كمتر از هزينه اين نوع نيازهاي آسيا است ، نصب آن آسان تر و هزينه هاي نگهداري كمتري است. اين نوع در استان آسيا وجود دارد ، بعد از اينكه اتاق را روي سطح بالا قرار مي دهيد ، و داخل پودرهاي گرد مي ريزيد ، يك استوانه اي در محور مركزي خود به اتاقهاي كوچك آن ، چرخشي مي چرخد. قطر محفظه ، معمولاً بيش از 1 متر است. در همان زمان كه به محفظه از بالا تبديل مي شود ، ذرات موجود در پودرهاي گلوله ها به گلوله برخورد مي كنند و آنها را به قطعات تقسيم مي كنند. ميزان فرز سرعت و زمان افزايش مي يابد. اما با سرعتي كه نيروي گريز از مركز به دليل فرآيند سنگ زني برگها به ديواره اتاق چسبيده است ، از وزن گلوله هاي باقي مانده بسيار بيشتر است.

و اين شركت دانش بنيان گفت: مدير عامل شركت معدن ضد لغزش پودري شده و به شركتي كه از طريق ريخته گري توليد كرده است تبديل شد. نياز به توليد ذوب و ريخته گري فرم. آنها كلمات فرم را ريخته اند كه در آن روش توليد نوعي شن و ماسه قابل مقايسه نيست. ريخته گري شن و ماسه چهار دسته عبارتند از: 1. 5. شن و ماسه قالب قالب قالب شن و ماسه XT 3. 4. تبديل به يك چسب داغ و چسب قالب قالب. شن و ماسه شن نرم است ، گل و لاي است كه به طور معمول در شن و ماسه يافت مي شود.

وي نتيجه گيري كرد: “كلمه ، مرطوب ، مرطوب ، وقتي از شن و ماسه استفاده مي شود و رطوبت را نگه مي دارد ، مورد توجه قرار مي گيرد. اين نوع شن و ماسه بسيار ارزان است. سطح خشك آن به حالت خشك و خشك است. قالب براي ريخته گري مهماني بزرگ است ، زيرا مقاومت بيشتري در قالب ندارد. فرم هاي شن و ماسه را مي توان قبل از ذوب شدن اسپري شانه ها در كوره خشك كرد. اين فرم ها فرم هاي گرمتر از سطح دقيق تر و كامل تر هستند.

انتهاي پيام /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.