فروش عمده و تك انواع لباس زنانه ترك

اخبار تخصصي شهري را در اين وبگاه مشاهده نماييد

فروش عمده و تك انواع لباس زنانه ترك

اگر شما هم از جمله مسافران به جلفا هستيد كه ميپرسيد: از جلفا چي بخرم؟ اين مطلب رو بخونيد. پيشنهاد ما اينه: خريد لباس زنانه ترك از جلفا. اينجا صفحه اختصاصي فروشگاه لباس زنانه ترك ليدي جلفا در راهنماي گردشگري ارس يار است. شما ميتوانيد با مطالعه اطلاعات اين فروشگاه و مقايسه آن با ساير مراكز خريد جلفا، قبل از سفر؛ تحقيقات خوبي انجام بديد و خريدهاتون رو از بهترين مراكز خريد جلفا انجام بديد. خريد ارزان و لذت بخش در جلفا. همچنين اگر تمايل به خريد اينترنتي از بازار جلفا داريد ميتونيد با صاحب فروشگاه از طريق اطلاعات همين صفحه ارتباط بگيريد تا خريدهاي شما را برايتان ارسال كنند.

برند تركي بعدي كه به آن ميپردازيم، يك برند لاكچري و معتبر است كه سال ۲۰۰۱ در استانبول كار خود را با تكيه بر ديسيپلين و كار تيمي آغاز كرد. كالكشن هاي اين برند در بهترين شرايط و مطابق با آخرين استانداردهاي روز دنيا توليد ميشوند.

مزيت رقابتي اين برند طراحي طيف متنوعي از محصولات و رهايي از قيد و بند نسبت به كليشه هاي دنياي پوشاك است. اين برند رضايت بي قيد و شرط مصرف كنندگان را در اولويت اهداف خود قرار داده و بدين منظور حتي كارمندان دفاتر و فروشگاه هاي خود را از بين افراد تعليم ديده و دوزبانه انتخاب ميكند.

برند كوتون يكي از نامهاي آشنا در دنياي پوشاك است كه شهرت جهاني دارد. اگر عاشق خريد آنلاين لباس هستيد، اين برند كار را براي شما آسان ميكند. البته به جز مزيت خريد آنلاين انواع لباسهاي مجلسي دامن، بلوز و… نميتوان از كيفيت محصولات اين برند گذشت. «رومن» از آن دسته برندهاي معروف لباس مجلسي تركيه است كه براي مشتريان خود فراتر از مفهوم برند ظاهر شده و به نوعي به عنوان لايف استايل شناخته ميشود.

لباس تركي فيور در سال 1995 توسط طراح ترك، خاتون اوزبك در استانبول تركيه ايجاد شده است. فيور كه بيشتر مشتريان آن در تمام نقاط تركيه، از طريق عمده فروشي با آن در ارتباط هستند. در سال 2002 اولين فروشگاه پوشاك خود را در باكيركوي استانبول افتتاح كرد. به دنبال آن در سال 2006 دومين فروشگاه اين برند را در مركز خريد باروتچواوغلو راه انداري نمود، كه آن هم در استانبول واقع شده است.

كمپاني توليد لباس اوزكان در كشور تركيه، كار خود را از سال 1978 شروع كرده است. تمام محصولات اين شركت از الياف طبيعي پنبه با كيفيت و درجه يك تهيه ميشوند. شركت اوزكان هميشه سعي داشته تا با كمترين هزينه بهترين كيفيت را در محصولات خود به ارمغان بياورد تا رقيب قدرتمندي براي محصوات اروپايي باشد.

ايپك يول اولين برندي بود كه همكاري خود با ديزاينر بسيار موفق تركي يعني Zeynep Tosun را در سال ۲۰۱۵ آغاز كرد. در زير تصاويري از كالكشن مشترك و موفق Zeynep Tosun با ايپك يول را ميبينيد. يكي از موفقترين برندهاي شرقي كه تا كنون محصولات خود را به كشورهاي پيشرفته مثل آمريكا و اغلب كشورهاي اروپا فروخته است، برند تركي كنزل است. برند كنزل ميكوشد تا توليداتش در عين الگانت بودن، راحت باشند و همين ويژگي متمايز كننده ي كنزل از رقيبان است.

كالكشن بهار و تابستان 2020 اين برند پر از ابتكار و نوآوري است و بهترين فرصت خريد براي افرادي است كه ميخواهند كيفيت و مدلهاي جديد را تجربه كنند. لباسهاي ابريشمي ويسكوز، شيفونهاي طرحدار، كرپهاي بادي به همراه رنگهاي انرژيبخش نعنايي، نارنجي سوخته، سبز، زعفراني، بژ و… همه را ميتوانيد در كالكشن اخير جيزيا بيابيد. برند Vakko يك برند لاكچري استانبولي به حساب ميآيد كه توانسته انقلابي در صنعت پوشاك تركي رقم بزند.

آلچرا عشق بيپاياني به ارائه طرح هايي خلاقانه دارد و ميكوشد همواره يك قدم از زمان خود پيش تر برود. اين برند، نسبت به بقيه رقباي ليست برند جواني محسوب ميشود كه كار خود را از سال ۲۰۰۸ آغاز كرده است. ايلميو معتقد است كه دورنماي تازه اي را به پوشاك مجلسي بانوان اضافه كرده است و با لانچ كالكشن هايي با كيفيت و اصيل، به بانوان كمك ميكند كه بهترين روزهاي زندگي خود را به بهترين شكل سپري كنند. ايلميو بار ها در طراحي هاي منحصر به فرد و استايليش خود، نشان داده كه راهي به جز دنبال كردن مسير برندهاي ديگر را در پيش گرفته است.

برند آدل آخرين برندي است كه در اين مقاله به معرفي آن ميپردازيم. آدل طراحي هاي ظريف و منحصر به فردي دارد كه باعث ميشود نه تنها در تركيه بلكه در ايران و ساير كشورهاي منطقه، طرفداران زيادي را به خود جذب كند. آدل علاوه بر طراحي و توليد لباس مجلسي، در حوزه لباس هاي رسمي و كژوآل نيز فعاليت دارد. با كليك روي دكمهي زير ميتوانيد لباس مجلسيهاي ترك با قيمت مناسب را از طريق اپليكيشن كمدا خريداري كنيد يا لباس مجلسي خودتان را با تخفيف خوبي براي فروش بگذاريد.

لباس تكنور در زمينه پوشاك بانوان از مطرحترين برندهاي ترك است كه تنوع و كيفيت بالايي دارد. گروه طراحان اين برند، سالانه بيش از چند صد هزار طرح متفاوت و زيبا در اختيار دارند، كه هر ماه چند هزار مورد از آنها را روانه بازار ميكند. مهمترين مشخصه توليدات تكنور، فري سايز و استاندارد بودن آنها است. تمام محصولات تكنور از 92% الياف طبيعي پنبه و 8 % الاستن تهيه شدهاند. محصولات اين برند به 48 كشور جهان صادر ميشوند كه اين موضوع خود گواه بر كيفيت و تنوع بي نظير آن ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.